Sziasztok!
Hamarosan a 9. évi születésnap fog következni a pályáknak. 2015 December 4. én került le az első sínpár a pályára, ami még csak ötletként indult. Az ötlet hogyan is lehetne egy város pályát kialakítani. Sikerült is a város kiépítése majd azon gondolkodtam milyen lenne ha a környező várost kötném össze, ami szintén sikerült, abban a formában ahogy éppen azzal az egy szem tudásommal próbáltam. Úgy véltem sikeres ötletnek fog ez bizonyulni. Persze akkoriban és azzal a ötletemmel még nagyon kezdetleges volt a pálya kialakítása - mai szemmel nézve. A facebook csoportomba küldözgettem a képeket. A tagok 390 re ragadt. A tagok folyamatosan figyelemmel kisérhették a pályák alakulását. Sokan csak a képek nézték, mert a 90% -nak még a Railworks játékot sem ismerték - ez maradt is így. Maradék 10 % vagy ismerték vagy már foglalkoztak ezzel játékkategóriával vagy más kategóriákkal is ismertek. Összesen a 9 év alatt 4-5 ember aki folyamatosan like-a a képeimet, amit nagyon szépen köszönök.
Gulyás Balázs segített a magyar vasúti modellek és objektumok megépítésében, amit szintén köszönök.
Kocsis Attila segített a magyar vasúti modellek és objektumok megépítésében, amit szintén köszönök. engedélyekkel együtt
Unger Gábor a kocsik és szerelvények festésinek is köszönet, ami kérésre lekerült az oldalamról.
Magyar Railworks csapat segített a magyar vasúti modellek és objektumok megépítésében, amit szintén köszönök.
Röfi Ákos tól aki engedélyezte a magyar objektumok áthozatalát a Railworks -be.
Csak is kimondottam a pályákkal szeretek foglalkozni és építeni. Tudom az évek alatt rengeteg hiba alakult ki. A hibákat a fejlődés reményében alakult ki. Túlnyomórészt a legnagyobb hiba, a pálya elérte a játékmotor határait. Itt minden is összejött. A legnagyobb fájdalommal de sikeresen szét tudtam választani a vonalakat, hogy a mentések sikeresek legyenek. Ekkor még csak 1-2 probléma oldódott meg. A pálya méretei már akkorára nőte ki hogy ennek a karbantartása már igencsak komoly erőfeszítéseket kellett tennem. Többsör is át kellet építeni a Kelleti pályaudvart. Nyugati pályaudvar és Ceglédbercel közötti szakaszon újra kellett építeni az egész szakaszt. Szolnok is kapott ráncfelvarrást az egyik pályán. A térkép vonal vezetésekről annyit tudok mondani, hogy a magyar google maps nagyon gyenge sok helyen hiányos vagy éppen láthatatlan vonalvezetései vannak. A pálya több helyen más és más kiépítettségből lett kiolvasva, mert mindenki kicsit másképpen látja vagy éppen húzta a vonalat. A legbüszkébb a Nyugati pályaudvar Tulipán vágányainak a leépítése volt leges - leg kedvencem. A pálya mentések néhol csak a vonal egyik végén voltak az újítások azért maradtak el javarészt a fejpályaudvarok rekogníciójuk, mert ha az teles egészébe beépül akkor a mentés határait izgalmait és pálya lezárást eredményezett volna. Ekkor jött elő, hogy a kisvasút is képviselhetné magát a pályákon (várva a csodát hátha lehet normálisan menteni). A mentésre várás miatt egyes pályákon több verzió alatt is csúsztattam a nagyobb átalakításokat. Igen volt aki segített abban, hogy bitang számítógépbe ahol kipróbálhattam 1 napra is mentési kísérleteket, de ott sem jártam sikerrel. Csodák csodájára bő 1 évvel ezelőtt a Railworks bejelenti fejlesztéseit, hogy további években is lehessen használni a Railworks -t, ami Train Simulator Classic névre kereszteltek át. Igen jöttek a Béta és nyilvános frissítések és a verzió számok is szép lassan megindultak. A mentések realizálódtak és ekkor újra belevágtam a fejpályaudvarok fejlesztésébe. Már itt a fejpályaudvaron az AI működésnek tesztelései is mentek a tolatgatásival egyetemben. A vonalak többirészén nem volt gond az AI -kal. Quick Drive feladatokat is készítettem, amit többször is módosítani kellett. Újra elkezdem egy kisavút építését, hogy a születésnapra bővüljön egy picit. Írásomkor 8651 órát mutat a Steam, ami csak a pályaépítéssel volt foglalkozva. Bízok benne hogy a nemsokára érkező frissítések már mindenki számára kielégítő lesz, persze még mindig fejlődhetne tovább a pálya hiszen területileg is van hova és a meglévőnek a lehetne új objektumokkal finomítani vagy egyszerűen a régi szakaszok környezeteinek felújítása is hiánypótló lenne már a Tiszántúl lenne a legnagyobb környezet felújítása. Tehát van minden. Reméljük a Train Simulator Classic fejlesztők sem maradnak el a fejlesztéseikkel, mert már pár hónapja már megint hatalmas csend övezi őket, pedig az éves fejlesztésének kiadása már itt kellene kopogtatnia, ami a 2025 mutatja. Bízok abban, hogy tovább haladnak a játékmotor fejlesztésben.
Mar csak 9 napot kell varni a kovetkezo kiadasig.
NagykőrösTS – születésnapi frissítései kiadása
Train Simulator Classic 2024 (public bétán tesztelve)
Kiadások :.
[HUN] Nagykőrösts Dunántúl 2.0
[HUN] Nagykőrösts Dél – Dunántúl v2.1
[HUN] Nagykőrösts Duna – Tisza köze v1.3
[HUN] Nagykőrösts Tiszántúl v1.6
[HUN] Nagykőrösts Alföld v2.3
Feladatok :.
Újragondolás :.
Térköz jelzők :.
Új terület :.
AI területek :.
AI mozgatása ( dispatcher Mode ) tolatgatás minden helyszínre.
Engedélykérés (régi & új) :.
Kocsis Attila engedélykérés a pálya modelljeinek felhasználására.
Röfi Ákos a magyar MSTS objektumok áthozatali engedélye és Gulyás Balázs magyar objektumaik felhasználására. Így magyarosítottabb lettek a pályák.
A Train Simulator Hungary oldalon lévő pályaépítéssel kapcsolatos objektumok feltalálhatóságára Sipos Tamás - tól. A letöltési linket fel kell tüntetnem.
Ezen a map -on már szükséges, hogy teljes mértékben látható legyenek az újjítások.
[HUN] Nagykőrösts Alföld v2.3
A pálya kizárólag szabad felhasználásra készült, nem használható semmilyen kereskedelmi projektben!
Kellemes utazást és jó szórakozást kívánok a pályákhoz.
Powered 2015 – 2024 Nagykorosts
Mar csak 7 napot kell varni a kovetkezo kiadasig.
Pályák vonalak kiépítései
A térképek kidolgozási aránya az M1:1 -hez készült. A térképek nyomvonalai különböző térképekből tevődnek össze.
[HUN] Nagykőrösts Duna - Tisza köze
80a vonal Budapest - Hatvan
120a vonal Budapest - Szolnok
120 vonal Szolnok – Lökösháza
[HUN] Nagykőrösts Tiszántúl
80 vonal Hatvan – Nyíregyháza
100 vonal Nyíregyháza - Szolnok
Mátra kisvasút
Debreceni kisvasút
Szilvásváradi kisvasút
Lillafüred kisvasút
[HUN] Nagykőrösts Alföld
100a vonal Budapest – Cegléd
140 vonal Cegléd - Szeged
Visegrádi kisvasút
Hűvösvölgy kisvasút (béta)
[HUN] Nagykőrösts Dél -Dunántúl
40a vonal Százhalombatta - Budapest
40 vonal Pécs – Százhalombatta
42 vonal Pusztaszabolcs - Dunaújváros
30a vonal Székesfehérvár - Budapest
30 vonal Székesfehérvár - Siófok - Gyékényes
150 vonal Budapest – Kelebia
6 Hév Közvágóhíd - Soroksár felső
Balatonfenyves GV kisvasút
[HUN] Nagykőrösts Dunántúl
21 vonal Szentgotthárd - Körmend - Szombathely
15 vonal Szombathely - Sopron
8 vonal Sopron - Győr
1 vonal Hegyeshalom - Győr - Budapest
1 villamos Mester utca - Szerémi út
Széchényi Múzeum kisvasút
** Vonal kiosztások is javítva lettek a fórumon. Már nem az aktuális elmaradt építésnél íródnak ***
Mar csak 6 napot kell varni a kovetkezo kiadasig.
Már csak 5 napot kell várni a következő kiadásig.
Már csak 4 napot kell várni a következő kiadásig.
Már csak 3 napot kell várni a következő kiadásig.
Már csak 2 napot kell várni a következő kiadásig.
Már csak 1 napot kell várni a következő kiadásig.